Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási információk

Várható szállítási idő:

- raktáron lévő termék esetén: 1-2 munkanap

- külső beszállítónál lévő termék esetén: 5-15 munkanap

 

GLS Csomagpont

- SMS értesítés: A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával.- válassza a GLS Csomagpont szállítási módot

- Bankkártyás fizetési lehetőség: Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethet. Keresse az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben (https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses).

- Nyitvatartás: GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.

- Csomagját az alábbi linkre kattintva tudja nyomonkövetni, miután megadta a szükséges csomagszámot: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

 

GLS Házhozszállítás:


A csomagok kézbesítése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik. A kézbesítési nap reggelén kapni fogsz egy SMS-t a GLS-től, amiben egy 3 órás időablakban (pl. 10 és 13 óra között) tájékoztatnak, hogy mikor várható a futár érkezése, illetve tartalmazni fog egy linket is, melyen kérheted az időpont módosítását, ha valami közbejönne, illetve a futár telefonszámát is tartalmazni fogja.
Hány órakkor fogják a csomagom kézbesíteni?

Nem voltam otthon amikor a futár kézbesíteni próbálta a csomagot. Mi történik ilyenkor?

Ha a futár nem talál senkit a címen, még kétszer újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot. Összesen háromszor fog megpróbálkozni a kézbesítéssel. Alap esetben 3 egymást követő napon próbálják meg a kézbesítést, de az is előfordulhat, hogy egy napon belül delelőtt és délután is próbálkozik a futár, de ez ritka eset. Ha valami közbejön és tudod, hogy nem fogod tudni átvenni a csomagot a futárszolgálat által jelzett időpontban, mindenképpen fontos jelezni ezt az általuk küldött SMS-ben és emailben található linken vagy telefonszámon.

Mégse lesz jó nekem a várható kézbesítési időpont / nap. Hogyan tudom módosítani a kiszállítás időpontját, napját?

A kézbesítés napján kapni fogsz egy SMS és egy email értesítést is a GLS futárszolgálattól a várható kézbesítési időpontról. Ezek az üzenetek tartalmaznak egy linket is, melyen tudod jelezni időpont, helyszín módosítási igényedet, illetve a futárod telefonszámát is, melyen közvetlenül kapcsolatba tudsz lépni vele.

Amennyiben további kérdése lenne a szállítással kapcsolatban kérem keressen bátran a megadott elérhetőségek bármelyikén!

Ügyfélszolgálat: +36307334915

Email cím: squadgear.tactical@gmail.com

Kapcsolathttps://squadgear.hu/index.php?route=information/contact